Aktualności

Zapytanie o ofertę cenową

 
Międzychód, dnia 02.12.2022r.
                                              
 
                  
Zapytanie o ofertę cenową.
 
 
Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie zamierza zlecić usługę sprzątania pomieszczeń biurowych tutejszego urzędu zgodnie z zakresem sprzątania stanowiącym załącznik do zapytania ofertowego.
Zakres usług wymienionych w załączniku wykonany zostanie w całości z materiału
i przy pomocy sprzętu Wykonawcy, ze środków czystości o dobrej jakości, posiadających atest PZH, właściwe do zainstalowanych pojemników oraz dozowników, odpowiednie dla poszczególnych powierzchni, gwarantujące bezpieczeństwo (antypoślizgowe) o jakości zapewniającej poziom sprzątania obiektów.
 
Zapytanie kierowane jest do Wykonawców, którzy prowadzą działalność gospodarczą
w zakresie świadczenia usług sprzątania, posiadają doświadczenie, sprzęt oraz dysponują potencjałem kadrowym niezbędnym do wykonania zlecenia.
 
Termin wykonania usługi:
01.01.2023r. – 31.12.2023r.
 
Miejsce wykonania usługi:
Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
ul. 17 Stycznia 143 
o łącznej powierzchni 281,07m² z czego:
- 13 pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni: 204,99m²
- korytarze o łącznej powierzchni 61,8m²,
- 3 pomieszczenia WC o łącznej powierzchni 14,28m²,
- schody zewnętrzne z przodu budynku Starostwa Powiatowego.
 
Uprzejmie prosimy o dostarczenie kosztorysu ofertowego za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej – pomi@praca.gov.pl, sekretariat@miedzychod.praca.gov.pl,
- poczty tradycyjnej - Powiatowy Urząd Pracy w Międzychodzie
   ul. 17 Stycznia 143, 64-400 Międzychód  
lub do sekretariatu Powiatowego Urzędu Pracy w Międzychodzie
z dopiskiem „Oferta na usługi sprzątania PUP w Międzychodzie" w terminie do dnia 16.12.2022r.:
 
 
 
 
 
 
W wyniku porównania ofert cenowych  – PUP wyłoni najkorzystniejszą i zawrze umowę zlecenia.
 
Ceny podane w ofercie powinny obejmować wszystkie koszty związane
z realizacją zlecenia. Należy podać cenę brutto w rozbiciu na jeden miesiąc wykonania usługi oraz cenę realizacji całego zlecenia (12 miesięcy).

 
Złożenie kosztorysu ofertowego nie będzie wiązało stron. Nadesłane kosztorysy nie będą zwracane.
Telefon kontaktowy: 095 748 80 20
 
 
                                                                                                Dyrektor
                                                                                     Powiatowego Urzędu Pracy
                                                                                           w Międzychodzie
                                                                                              Jolanta Idziak
 
Załącznik:
 
  1. Zakres sprzątania
                                                   
 

Załączniki

Załącznik sprzątanie 01.12.2022nr 1
Załącznik sprzątanie 01.12.2022nr 1.doc 29 KB
Załącznik sprzątanie 01.12.2022
Załącznik sprzątanie 01.12.2022.doc 32 KB
wzór oferta
wzór oferta.doc 29 KB
Informacje o publikacji dokumentu